neděle 5. března 2017

Knižní resty | něco jako TBR

Aneb když se Vám doma nashromáždí kupa nepřečtených knih a přestáváte v tom mít přehled. Tento seznam jsem vytvořila za účelem snížení toho počtu knih, jehož bych ráda časem dosáhla. Přečtené knihy budu ze seznamu vymazávat a nové knihy přidávat.

Stav k 26. 05. 2018 → 38 nepřečtených knih
Stav k 21. 01. 2019 → 35 nepřečtených knih

Aneb když  nepřečtené knihy ubývají, ale nové přibývají. 

Seznam mých nepřečtených knih: 
  1.  Přání smrti - Rob Thurman 
  2.  Běsnění - A. G. Howard
  3.  Dvakrát dospělá - Lenka Lanczová 
  4.  Inkoustová smrt - Cornelia Funke
  5.  Měsíční svit - Rob Thurman 
  6.  Marcelo in the real world - Francisco X. Stork 
  7.  Lidská Bestie - Émile Zola 
  8.  Dobrý člověk ještě žije - Romain Rolland 
  9.  Inkoustové srdce - Cornelia Funke 
  10.  Eon - Alison Goodman
  11.  Eona - Alison Goodman 
  12.  Česný román a jiné povídky - Rubem Fonseca 
  13.  Něco víc - Patrick Ness 
  14.  Inkoustová krev - Cornelia Funke
  15.  Letní zahrada - Paullina Simons
  16.  Dvě rozmluvy - M. T. Cicero
  17.  Nejsmutnější příběh - Ford Madox Ford 
  18.  Pes Baskervillský - A. C. Doyle 
  19.  Faust - J. F. Goethe 
  20.  Poslední cigareta pro Lipa - Veronika Burgerová
  21. The girl on the train - Paula Hawkins 
  22.  Panenka z kostí - Holly Black 
  23.  Město z kostí - Cassandra Clare 
  24.  Lethal experiment - John Locke 
  25.  Gejša - Arthur Golden 
  26.  Dvě věže - J. R. R. Tolkien 
  27.  Poslední let Poxla Westa - Daniel Torday
  28.  Obraz Doriana Graye - Oscar Wilde 
  29.  Nekonečná noc - Agatha Christie 
  30.  Šest vran - Leigh Bardugo 
  31.  Winter - Marissa Meyer
  32.  Věž úsvitu - Sarah J. Maas
  33.  Říše bouží - Sarah J. Maas 
Výsledek obrázku pro challenge accepted gif

4 komentáře:

  1. No jasně, že to znám. :D Mám doma přesně 69 nepřečtených knih, už z toho šedivím. :D Jenže já ty svoje knihy čtu hodně, teď jsem poměrně dost omezila recenzní výtisky, takže opravdu čtu jen knihy, co mi už nějakou dobu leží doma, ale jakmile nějaký počet přečtu, přijdou narozeniny, Vánoce a podobně a jsem na stejném čísle jako předtím. :DDD
    Tak ať se ti daří!

    OdpovědětVymazat
  2. To je fakt super nápad! ;-) úplně tě chápu, doma mi leží hromada nepřečtených knih... To asi zkusím taky.

    OdpovědětVymazat
  3. Já bych k tomuto seznamu přidala knihy od Trudi Canavan (mohou se ze začátku zdát příliš dětské, ale zdání klame), Čáry života od V. Roth a Lesohrad (B. Mull). Pro mě jsou to must-have pro každého, kdo má rád sci-fi či fantasy.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tento seznam obsahuje všechny nepřečtené knihy, jež mám doma. Ne knihy, které bych si ráda přečetla. Ale i tak děkuji za tip.

      Vymazat

Pokud se Vám článek líbil, napište mi to! Jsem ráda za jakoukoliv zpětnou vazbu, i tu negativní.