pátek 21. listopadu 2014

RC recenze: Temná akademie - Ztracení

 Temná akademie – Ztracení
Ztracení 
Temná akademie #4
Gabriella Poole 
Fragment
GD 3.82


Darkova akademie se stěhuje na nové místo, k nádhernému tyrkysovému moři do Keni. Cassie se trápí ztrátou milovaného Ranjita. Ten je na útěku a Cassie je rozhodnutá udělat vše pro to, aby ho našla. Vrací se však zlá Kateřina a její matka – obě silnější než kdy dříve. Cassie ví, že její láska k Ranjitovi je její největší slabostí. Musí učinit zásadní rozhodnutí…




Můj názor... 
Pokračování úspěsné série o podivné Darkově akademii, která se každý rok stěhuje na jiné místo. Cassie čelí dalšímu nebezpečí a všechno dělá pro svojí lásku, Ranjita. Poutavá série s velkým potenciálem avšak ne tak dobře podaným příběhem.

Díl od dílu horší? Tak černě bych to zase neviděla, ale je pravda, že o proti prvnímu dílu postrádá čtvrtý díl kouzlo a ten jedinečný šmrnc. Příběh odvážné Cassie a podivného Ranjita už se na scéně zdržel dlouho, mělo by to pro jednou najít svůj konec, který ať se mi líbil nebo ne, skvěle zakončil sérii.

V Temné akademii se objevilo plno padouchů a leckdy si člověk mohl myslet, že i ten největší z nich je kladnou postavou. Líbí se mi autorčin styl psaní, díky kterému příběh zní tak jedinečně. Jen škoda, že u posledního dílu nevyužila všechen svůj nápad, aby udělala sérii nezapomenutelnou.

Tentokrát nás kniha zavede do tajemné Keni a prozradí nám o ní pár věcí. Cassie se pořád snaží najít Ranjita a jelikož o něm nikdo nic neví, začne po něm pátrat na vlastní pěst. Kateřina se svou matkou jsou opět na scéně, bohužel silnější a znovu lačnící po ovládnutí světa. Dokáže Cassie všechno vyřešit?

Gabriella Poole...
Narodila se v Glasgow a snažila se psát celý život. Ať už pracovala jako uvaděčka v divadle, obchodní asistentka, moderátorka v rádiu nebo barmanka. Když se přestěhovala na Barbados, živila se jako zpěvačka v irském baru a začala psát profesionálně. Později se přestěhovala zpět do Skotska - Morayshire se svým manželem a dvojčaty. Mají labradora, křečka, šílené kočky a nervní rybičky.

Slovo závěrem...
Sérii bych především doporučila lidem, kteří čtou rádi oddechovky a nevadí jim, že hodně věcí se dá předvídat. Jestli Vás zaujal námět Temná akademie, dejte jí šanci. Třeba se Vám bude líbit.  Já nemůžu říct, že by mě série totálně zklamala, ale čekala jsem víc. Je to takový horší průměr. Za mě 2,5 hvězdičky :))
!Za poskytnutí knihy na recenzi děkuji nakladatelství Fragment. Knihu si můžete zakoupit zde!


1 komentář:

  1. Sériu mám doma, okrem tohto dielu... Škoda, že ho v slovenčine neplánujú vydať. Mne sa séria páčila hlavne kvôli autorkinmu štýlu písnaia. :)

    OdpovědětVymazat

Pokud se Vám článek líbil, napište mi to! Jsem ráda za jakoukoliv zpětnou vazbu, i tu negativní.