pondělí 7. dubna 2014

Recenze: Billionaire Bachelors Club - Crave

Crave (Billionaire Bachelors Club, #1)Crave
Billionaire Bachelors Club
Monica Murphy 
2013 
Goodreads 3.65

Miliardář Archer Bancroft vždy dostane to, co chce - a on už dlouho chce Ivy Emerson, sestru jeho nejlepšího kamaráda. Jenže ona je pro něj něco jako zakázané ovoce a to ji dělá tak přitažlivou. 

Ivy ví, že Archer nepřináší nic jiného, než špatné zprávy. Ale i přes její největší úsilí se od něj nemůže držet daleko. Když jeden ukradený polibek vyvolá touhu po vášnivé noci, Ivy si uvědomí, že je v maléru až po uši. 

Ale na denním světle je všechno jasnější a Archer si je jistý, že one-night záležitost není nic pro něj. Střádá plán, jak si udržet Ivy po svém boku, ať se děje, co se děje, jenže ne vždy je to tak jednoduché, jak se zprvu zdálo být. 

♦ • ♦ • ♦ • ♦ • ♦ • ♦ • ♦ • ♦ • ♦ • ♦ • ♦ • ♦ • ♦ • ♦ • ♦ • ♦ • ♦ • ♦ • ♦ • ♦ • ♦ • ♦ • ♦ • ♦ • ♦ • ♦ • ♦ 

Od Monici jsem četla už její sérii Drew + Fabel, která se mi strašně líbila a hlavně měla jednoduchou angličtinu, takže se mi to četlo o to lépe. O téhle sérii už vím také nějakou dobu a popravdě jsem neměla vůbec v plánu si knížky pořídit, ale nakonec jsem si řekla, že v knihovničce budou vypadat pěkně. 

Crave není originální kniha, překypující akcí a napínavými scénami, ale pro romantické duše, jako jsem já, je kniha přímo dělaná. Rozjezd je velmi rychlí, ale většina knihy potom plyne ve stejné atmosféře a napínavé scény, které se občas objeví, hned zmizí a příběh se navrátí do těch samých kolejí.
The woman I'm in love. Just Ivy.
The woman I hurt.

The woman I failed. 
str. 189


Kamarádova mladší sestra = zakázané ovoce. Ne že by Archer byl jeden ze slušných hochů, ale raději si drží odstup od kamarádovo sestry Ivy. Kdyby si ho nedržel, nejspíš by podlehnul její kráse a chemii, kterou mezi sebou mají. Ivy je na tom stejně jako on, chtěla by to, co nikdy nemůže mít...

Crave jsem si opravdu zamilovala a moje romantická dušička byla při čtení na 100% spokojená. Autorčiny příběhy jsou si v mnoha věcích podobné a přitom jsou o něčem jiném. Líbí se mi její styl vyprávění příběhu, a jak se jí daří psát kapitoly z pohledu mužských postav.

This woman is going to kill me. I just know it. 
str. 57

Obálka není nijak světoborná, originální a ani kouzelná, ale mně se i přes to velice líbí. Hlavní hrdiny si sice představuji trochu jinak, jenže to dělám u všech knih. Co mě nejvíc šokovalo, když mi Crave přišel domu? Formát! Knížka je strašně malinká a na konci má sedm nepotištěných stránek, což mi přijde jako zbytečné plácání papíru.

Zápletka není nijak originální a už po pár kapitolách vám bude jasné, o co v knize jde a jak to všechno
dopadne. Až budete mít na takovou slaďárnu chuť, dejte Crave šanci jako já - třeba vás překvapí! Monica má jednoduchý a přesto originální styl psaní. Její knížky se čtou lehce a z klišé zápletky, dokáže vykouzlit úžasnou knihu. Za mě 4 hvězdičky.

0 komentářů:

Okomentovat

Pokud se Vám článek líbil, napište mi to! Jsem ráda za jakoukoliv zpětnou vazbu, i tu negativní.