neděle 6. října 2013

Dlouhé zimní večery 2# - Úvod, přihlášení

Projekt, který jsem pořádala i minulý rok a rozhodla jsem se, že ho tento rok uskutečním znovu! Minulý rok bylo 9 témat a tenhle rok jich bude 12. Některé ani nesouvisí s knihami, a některé vám nemusí dávat moc velký smysl. Ale zase nechávám volný prostor, aby si každý pojal dané téma po svém :)
*Děkuji úžasné Moně za vytvoření obrázku a linkovače!!* 












12. Novoroční předsevzetí (29.12.2013) 

Minulý rok v tom byl hrozný zmatek, protože jsem věděla asi jenom o 3 lidech, co se účastnili a pak jsem zjišťovala, že jich bylo víc. A proto se přihlašte do linkovače a ke každému článku ho potom budu přidávat, aby čtenáři viděli, kdo se účastní.  Doufám, že se vám témata líbí a budete se chtít zúčastnit! 

25 komentářů:

  1. Neví vůbec zač :) Pěkný projekt :3

    OdpovědětVymazat
  2. Témata se mi líbí, tak doufám, že si najdu čas na jejich zpracování :)

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj, promiň, že se hloupě ptám, ale o co v projektu jde? Napsat článek na dané téma? :)

    OdpovědětVymazat
  4. Minule som sa zúčastnila a veľmi ma to bavilo 8) Témy boli naozaj super. Teraz mi prídu pre mňa trochu chaotické, lebo neviem viaceré, že čo pod tým myslíš 8D Ale určite by som sa vynašla 8)
    No pre tentokrát sa bohužiaľ nezúčastním, už teraz mám toho vyše hlavy a ledva stíham čítať a nie ešte iné veci. Sama plánujem nejaké tematické články v decembri, ale nie pravidelne a som už v nejakých ďalších projektoch, takže by som zrejme tento nevedela zaradiť do rozvrhu.
    V každom prípade budem sledovať príspevky, tematické články milujem a možno sa zúčastním neskôr, keď budem mať čas 8)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je škoda, že nemůžeš :/ :D Ale v tom to je, bloggeři nemají vědět, jak jsem to myslela a mají si to pojmout po svém :))

      Vymazat
  5. k některým tématům myslím mám co říct, tak uvidíme:)

    OdpovědětVymazat
  6. Zajímavý projekt. Rozhodně se zúčastním. Už jsem se i zapsala :D
    Doufám, že mi internet úplně nevypadne a do té doby se spraví .. už teď mi blbne

    OdpovědětVymazat
  7. Jen se ujišťuju - takže máme později napsat článek vždycky na to dané téma? :D Nebo jsem jen zase nechňápavá a sedím si na vedení? :D

    OdpovědětVymazat
  8. To jsou velmi zajímavá témata, tak do toho půjdu. :-) Už se těším, až si popřemýšlím nad články.

    OdpovědětVymazat
  9. Jdu s vámi v jednom šiku! Možná by se hodil jeden dotaz: Všechny články musí mít co do činění s knihami? Dík :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nemusí... :D Jo to o Vánocích a tobě... Knihy v tom můžou být, ale nemusí :D

      Vymazat
  10. Supeeer! Minule jsem si ho užila a tentokrát jsou snad ještě lepší témata. :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A zdá se mi to nebo jsou tři témata o lásce? ♥ ;)

      Vymazat
    2. Nezdá... :D Ale pojmout si je můžeš jak budeš chtít :D Těším se na tvoje články!! :)

      Vymazat
  11. Vypadá to pěkně, nejspíš se zapojíme :)

    OdpovědětVymazat
  12. Boží nápad :3
    Jen se chci zeptat, je nutné abych napsala úplně na všechno?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jestli nechceš nemusíš :) Můžeš si témata vybrat. Jednu neděli článek nenapíšeš, protože téma není nic pro tebe a další zase jo, protože o tom máš co říct.

      Vymazat
    2. Okáy, tak to se do toho možná i pustím :3

      Vymazat
  13. Velmi dobrý nápad, těším se!

    OdpovědětVymazat
  14. môžem sa prihlásiť aj teraz, keď už projekt beží?

    OdpovědětVymazat

Pokud se Vám článek líbil, napište mi to! Jsem ráda za jakoukoliv zpětnou vazbu, i tu negativní.