neděle 11. listopadu 2012

Temná akademie: Spoutání


Název: Spoutání
Série: Temná akademie
Díl: 2
Autorka: Gabriella Poole
Nakladatelství: Fragment
Rok vydání: 2012
Anotace: 
Po vánočních svátcích se tedy Cassie vrací zpět na Darkovu akademii, a tentokrát už nemusí jet daleko. 
Temná akademie se přestěhovala do New Yorku. 
Zvládne Cassie obstát mezi ostatními Vyvolenými? Dokáže dál ovládat Estelle, zlého ducha, který v ní přebývá? 
Na tyto otázky najdete odpovědi v druhém dílu Temné akademie Spoutaní.



Moje hodnocení obálky: 4/5
Moje hodnocení: 4/5



Můj názor:
Recenze obsahuje spoilery, takže čtěte jen na vlastní nebezpečí!

Cassie  má pořád větší a větší hlad. Odloučené od jejích kamarádů a zvláště pak Ranjita je těžké.  Kniha navázala tam kde jsme skončili. Překvapilo mě jak kniha byla dobrá. Nenasmála jsem se u ní sice tolik jako u prvního dílu, ale zase to bylo více napínavější. Hned na začátku mě Ranjit oslnil. Temný a nepřístupný kluk.. sice klišé, ale mě se to stejně pořád líbí. 
Už v prvním dílu jsem měla pocit, že mi kniha něco připomíná. Jenže jsem si nedokázala vybavit s čím. Přeci jenom jsem ještě nečetla o škole, která se každý rok stěhuje někam jinam a Vyvolení si vybírají někoho v kom chtějí bít. Neživý se krví, ale životní energií.  Jsou to stvoření, kteří tu ještě nebyli.

Obálka je tentokrát do zelena a dole je znázorněn New York ve kterém je právě škola. Tahle obálka se mi líbí víc než ta předchozí. V knihovničce obě knížky vypadají kouzelně, protože obě mají na hřbetě oko a nápis na stejném místě. 

Poslední  dobou nemám ráda konce knížek a vadí mi jak končí. Buď špatně nebo napínavě. V téhle knize je to půl na půl a opravdu nevydržím čekat tak dlouho do vydání dalšího dílu. Cassie mě u konce mile překvapila a konečně se rozhoupala k tomu aby byla nejsilnější. A Ranjit. Ten mi přijde jako slaboch. Sice je hodně silný, ale vůbec se tak nechová.
New York je kouzelné město, ve kterém Vás může něco rychle zabít. Ale je to vhodné město na romantické procházky!  To zní opravdu hodně lákavě jenže ne všichni kdo říkají, že jsou na dobré straně tam nutně musí být. Jake je pořád posedlý pomstou za smrt svojí sestry a málem u toho přijde o kejhák. 

Po dočtení knihy jsem ji zaklapla a dala do knihovničky. Přemýšlela jsem, že jí vyhradím nějaké místo kde na ní bude vidět.  Obálce dávám 4 hvězdičky, protože mě okouzlila. Od knihy jsem čekala spousty věcí a některé se splnily jiné ne. Knize dávám 4 hvězdičky a vyhlížím vydání dalšího dílu. 

Děkuji nakladatelství Fragment za poskytnutí recenzního výtisku.




0 komentářů:

Okomentovat

Pokud se Vám článek líbil, napište mi to! Jsem ráda za jakoukoliv zpětnou vazbu, i tu negativní.