čtvrtek 19. července 2012

Malá ručka

Název : Malá ručka 
Autorka : Susan Hillová
Nakladatelství : Metafora
Počet stran : 115
Rok vydání : 2011
Anotace : 
Když se antikvář Adam Snow náhodou ocitne v zahradě zpustlého starého sídla, stane se něco neuvěřitelného. Do dlaně se mu vplíží neviditelná malá ručka!
Zpočátku je spíš zmatený, ale postupem času se dostaví záchvaty paniky, jako by ho někdo vlekl vstříc smrti. Jaké hrůzy se v polozbořeném domě a jeho kdysi skvostné zahradě, odehrály?Když mu však na cestě do odlehlého kláštera,  kam si jede prohlédnout vzácnou knihu, v  bouři skočí pod auto přízračné dítě, je jasné, že své děsy v Anglii nenechal. Všechno nabývá stále tajemnějších a zlověstnějších obrysů a s mrazivou jistotou spěje k nečekanému rozuzlení...

Moje hodnocení obálky : 5/5
Moje hodnocení : 4/5

Můj názor... 
Tak tahle duchařina na mě udělala obrovský dojem. Opravdu jsem knihu četla a přemýšlela o tom jak to dopadne. V knize nechybělo napětí a okamžiky při kterých vás mrazilo. V některých okamžicích to spisovatelka opravdu dobře napsala, protože jste nevěděli, co se děje, ale najednou se to zase vyjasnilo. Styl psaní od této autorky mi opravdu sednul a moc ráda bych si přečetla ještě nějakou knihu , kterou napsala. Knize dávám zasloužené 4 hvězdičky, protože byla vážně skvělá a četla se jedním dechem. 

Věříte na duchy? Já do této chvíle nevěřil... 
Tak by se dal popsat ten osudový okamžik kdy do ruky Adama Snowa vklouzla malá ručka. 

Byla suchá a chladná a to nejstrašnější na tom bylo to , že je neviditelná...
Kdo by se nebál ? Já bych byla už dávno někde pryč a nestála tam a rozhlížela se. On se tam ocitl náhodou , protože se ztratil a myslel si, že někdo v domě bydlí.

Byl opuštění , ale vypadalo to , že se o něj někdo dřív velice pěkně staral...
Dům byl opuštěný a trochu schátralí , ale přesto na něm bylo něco zvláštního. Veliká zahrada , byla už zarostlá, ale něco tu muselo být, protože u příjezdové cesty byla pokladna. 

Snažil se zjistit vše o Bělostném domě...
Když vjížděl do toho domu všiml si cedule u příjezdové cesty. Nápis byl už trochu oloupaný, ale i přes to se dalo přečíst, co tam stojí. Bělostný dům tak se asi celý dům i se zahradou jmenoval. Adam o tom však nikde neslyšel.

Až do té doby než se mu do rukou dostal kousek z novin kde stálo komu dům patřil...
Patřil ženě jménem Denny Parsonová. Zjistil, že se tam něco zvláštního stalo, ale všechno se ututlalo. Když se Adam rozhodl přečíst si článek z časopisu dozvěděl se jenom něco o zahradě. Prý byla skvostná a starala se o ní paní Denisa nebo.li Denny . Bylo tam i pár fotografií. Také tam stálo, že měla 2 děti, ale když jim bylo 9 a 11 ovdověla a proto se přestěhovala do tohoto domu. Dům měl velký pozemek a proto nebylo těžké vybudovat "Jednu z nejskvělejších zahrad naší doby" jak stálo v časopise.

Co když to , ale nemá co do činění s tímto domem a s touhle rodinou?
To Adama nenapadlo až do té doby než zjistil, že ho to pronásleduje i mimo Anglii.  Co je za tím a proč ho to pronásleduje ?? To neví, ale rozhodne se to zjistit.

Adama jako hlavní postavu jsem si oblíbila a nechtěla jsem ,aby se mu něco stalo. U knihy jsem seděla do té doby než jsem jí přečetla a líbilo se mi to že měla krátké kapitoly. Napsaná byla velmi pěkně a je vidět, že autorka není žádná amatérka. Nechyběli napínavé okamžiky ba těch tam bylo opravdu velké množství. 


Obálka je velmi pěkná a když se na ní podíváte i po páté stejně najdete něco čeho jste si nevšimli. Mě když přišla kniha do rukou tak jsem jí obrátila a podívala se na odraz toho domu ve vodě. Ten průsvitný malý chlapeček oblečený do věcí z 19.století je tam také velmi pěkný. Líbí se mi jak je obálka barevně sladěná a to písmo na ní je také pěkné. Někomu tam možná nesedí červeně napsané jméno knihy , ale mě se to tam líbí. 



Za poskytnutí recenzního výtisku děkuji nakladatelství Metafora.
Knihu můžete zakoupit  zde.

0 komentářů:

Okomentovat

Pokud se Vám článek líbil, napište mi to! Jsem ráda za jakoukoliv zpětnou vazbu, i tu negativní.