středa 1. listopadu 2017

HALLOWEENSKÝ KNIŽNÍ HOP

Moje nejoblíbenější roční období je podzim. Miluji sychravé počasí a podzimní přírodu. Avšak co je na tom nejlepší - HALLOWEEN! S kamarádkou máme pár bláznivých tradic, které dodržujeme - jedna z nich je vyřezávání dýni. Člověk by řekl, jak je to jednoduché, ale nenechte se zmást, pokud nevíte jak na to, není to procházka růžovým sadem. Dále milujeme pečení. Od loňského roku mám doma silikonové formičky ve formě Jacka O'Lantera (dýně s obličejem), které jsou naprosto roztomilé. Letos se dostalo i na štrúdl a bábovku (ano, letos jsme toho upekly nějak moc). Za normálních okolností bychom se podívaly na jeden až dva horory a prokecaly celou noc (něco na tom že jsou ženský drbny bude), letos jsme se vydaly na Halloweenskou párty v mém městečku. Sice jsme nešly v maskách, ale i škrabošky měly své kouzlo. Už se těším, až si to příští rok zopakuji! 

A aby toho nebylo málo, rozhodla jsem se zapojit do Halloweenského hopu, který každoročně pořádá Vendea. Do soutěže jsem darovala dvě knihy → ty společně poputují k jednomu výherci.



Podmínky: 
  • Soutěž je otevřena pro ČR 
  • Soutěž probíhá od 31.10. - 11. 11. 2017 
  • Výherce musí do 48 hodin odpovědět na email, jinak vybírám nového 

1 komentář:

Pokud se Vám článek líbil, napište mi to! Jsem ráda za jakoukoliv zpětnou vazbu, i tu negativní.