neděle 19. března 2017

Cover of the Week #77



PasažérkaOchraň svou moc. Ukryj se v čase. 

Ztratila vše, co znala a milovala...
Etta se proto vydává do neznámé země, kde se seznámí s Nicholasem, který uniká z dosahu mocného rodu v Koloniích. Navíc ji začnou pronásledovat agenti usilující o její život. Etta tak zjistí, že zdědila zvláštní schopnosti, o kterých nikdy neslyšela. Aby ochránila své tajemství i svůj život, bude muset cestovat nejen mnoho mil od domova, ale i do minulosti... 

Nepřátelské rody se ale nevzdávají a chtějí její moc!

Další kniha, o které jsem netušila, že nedávno vyšla i nás u nakladatelství CooBoo. I když jsem slyšela pár rozporuplných názorů, miluji knihy, které se zabývají cestováním v čase, proto v budoucnosti rozhodně dám Pasažérce šanci. Jsem ráda, že i my můžeme obdivovat tuto povedenou obálku, která jistě zaujme nejednoho zvědavého čtenáře.  Tedy až na ten font písma - je to jediná věc, jež se mi na obálce nelíbí. 


Četli jste už knihu? Pokud ano, líbila se Vám? 


0 komentářů:

Okomentovat

Pokud se Vám článek líbil, napište mi to! Jsem ráda za jakoukoliv zpětnou vazbu, i tu negativní.