neděle 8. listopadu 2015

Dlouhé zimní večery #4 | Sweater weather

Projekt pořádaný mnou. 
Úvodní článek naleznete zde.

Sweater weather znamená svetrové počasí, kterým je označován především podzim. Já sama jsem si nošení svetru velmi oblíbila a jeden, červený, dost vytahaný, ale pořád pěkný nosím doma pořád. Není nad to zachumlat se do svetru, vzít si teplé ponožky, hrnek čaje a pěknou knížku. Toto počasí nás k tomu přímo vybízí!

tea, sweater, and autumn imagePokud si doma chcete navodit tu správnou atmosféru, doporučuji Yankee candle. Ze začátku jsem byla lehce skeptická, přeci jen to nejsou nejlevnější svíčky, ale od té doby, co mamka začala používat vosky a já si koupila mou první, tulipánovou svíčku, neměnila bych. Za mě jsou to svíčky s číslem jedna, které vydrží dlouho hořet a provoní nám vždy celý byt. Už se těším až si pořídím nějakou Vánoční! 

Další věcí, která by neměla na podzim chybět jsou čaje. Pokud máte rádi ovocné, doporučuji zejména hruškové, i když nejraději mám zelené, láska mého života. Jako malá jsem si všechny čaje hrozně sladila a nemohla jsem se divit, že mi všechny chutnaly stejně. Teď už nesladím vůbec a vychutnávám si nahořklou chuť. 

Máte nějaký oblíbený svetr? Jak už jsem zmínila, jsem dost ujetá na můj červený, když však přijdou Vánoce, vyměním ho za sobí. Koupila jsem si ho minulý rok a už se moc těším až si ho na sebe zase vezmu, Jo, svetr se sobem, americký kýč, ale mně se to strašně líbí! 

Na podzimu mám také ráda přírodu kolem mě. Spadané listí, západ slunce, není až taková zima... tedy až na ty deště a blátivé počasí, to moc ráda nemám. V mém malém městečku se nedávno pořádala Halloweenská párty a musím uznat, že letos se doopravdy povedla! Super výzdoba, super lidi a hlavně super atmosféra, co víc si přát^^ 

Sleduji mnoho seriálů. Letos jsem rozkoukala Smallville a Smeless. Smallville, Clark Kent, superman! Pamatuji si, že jako malá jsem často sledovala epizody v televizi... ta nostalgie. A Shameless mi poradila kamarádka. Je to vtipné, výstižné a hlavně realistické. Nedivila bych se, kdyby tam venku podobná rodinka doopravdy žila. Jinak čekám, až konečně začne seriál Lucifer. Viděla jsem první díl, který byl naprosto boží a teď musím čekat, dokud nezačne vycházet pravidelně. Na jaké seriálu koukáte Vy? 


Sweater weather je oblíbeným pojmem už v mnoha zemích, dokonce i u nás na něj velmi často narážím. 


!!LINKOVAČ PŘIDÁM ZÍTRA!!

3 komentáře:

  1. Nevadí, když tento článek publikuji o den déle?? :).
    Jinak moc hezký článek a poslední dobou jsem si oblíbila seriál Young and Hungry. Moc doporučuji! :)))

    OdpovědětVymazat
  2. Svíčky moc nemusím, s mým štěstím bych u zapálené svíčky usnula a vyhořel by celý dům :D Proti čajům nic nemám, ale ani v těchto dnech je moc nepiji.
    Já jsem ujetá na svůj zelený svetr, taky podle toho vypadá :D
    Listy vypadají opravdu krásně :)
    Kdybych měla vypisovat všechny seriály, co sleduji, byla bych tu do Vánoc :D Což je důvod, proč je sledovat nestíhám :D

    OdpovědětVymazat
  3. já chci taky se sobem!!!!!!!!:/

    koukám: naruto, fairy tail, doctor who, american horror story, noragami, supernatural, the vampire diaries, haven, da vinci's demons, grimm a ao no exorcist :D jen tak by the waay :D

    OdpovědětVymazat

Pokud se Vám článek líbil, napište mi to! Jsem ráda za jakoukoliv zpětnou vazbu, i tu negativní.