pátek 30. října 2015

Ve víru rocku | Některé city nejde pohřbít, i když o to stojíme

Ve víru rocku (V ringu, #5)Ve víru rocku 
Real #5
Katy Evans
Baronet
Goodreads 4.18 | Databáze knih 86%

Pandora, kamarádka Brooke a Melanie, se doteď domnívala, že se přes zradu svého přítele, rockového zpěváka MacKenna, už přenesla a její zlomené srdce se zahojilo. MacKenna se ale nyní vrací do města na největší koncert roku a Pandora se toho rozhodne využít, aby se mu pomstila. Když ji však v zákulisí chytnou, dostane na výběr: obvinění proti ní nebudou vznesena, pokud splní několik podmínek. Pandoře se ani jedna z nich nezamlouvá, už proto, že kvůli nim bude muset být se svým bývalým přítelem častěji, než by se jí zamlouvalo. Vzájemná blízkost však probudí vášeň, která mezi nimi kdysi vládla, a brzy je jasné, že bez ohledu na to, jak MacKennu nenávidí, stále k němu něco cítí. A nejhorší je, že on to ví také. Jenže neví úplně vše…

Katy Evans je velmi dobrou autorkou, četla jsem předchozí díl s názvem V podsvětí a zalíbil se mi její styl psaní. Píše jednoduše, stručně a výstižně. A hlavně její hrdinové mají tolik sexappealu až je to skoro nemožné. Pandora se mi jevila jako takový morous, co nemá srdce. Moc se nesmála, nesdílela s nikým svá tajemství, ale za to uměla být věrná svým kamarádkám - byla jsem zvědavá, co se z ní nakonec vyklube.

Ve víru rocku je příjemná oddechovka pro romantické dušičky, které se u knih rádi culí červenají. Přišlo mi, že zápletka byla dost průhledná, což mě u knih tohoto žánru nepřekvapuje, ale u téhle lehce mrzí. Slovní přestřelky Pandory a MacKenny mi to však všechno vynahradily a těšila jsem se, až si konečně oba uvědomí, co mezi sebou mají. 

Pandora byla léta sama, nehledala přítele, jelikož bylo její srdce roztrhané na kusy a mužům nevěřila. MacKenna ji sliboval, že s ní bude navždy, říkal jí, jak ji miluje. Pak ze dne na den zmizel se svojí kapelou a bylo po vztahu. Teď však přijíždí do města, jeho koncert byl vyprodaný raz dva a Pandora si nemůže odpustit chuť ho před svými fanoušky ponížit. I když pořád cítí nenávist k chlapci, co ji zlomil srdce, z MacKenny je už dávno muž, jenž ví, co chce a tvrdě si za tím jde. 

Ne všechny plány jsou jako po másle a splní svůj účel. MacKenna má spolu se svojí kapelou natáčet dokument a co by to bylo za dokument bez příběhu o zlomeném srdci. Pandora souhlasí a za slušný honorář se vydává s kapelou do samotného pekla. Z jejího osobního života ji nezbylo skoro nic, na každém rohu jsou kamery a MacKenna ji to dává pěkně sežrat. 

New Adultky slibují hodně romantiky, lehkou zápletku a plno sladkých momentů, u kterých budou čtenáři roztékat. Ve víru rocku má všechno a ještě víc. Jednoho naprosto neodolatelného hrdinu, kterého byste sice chvilkami zabili, ale přiroste vám k srdci a hlavní hrdinku, jenž má plno ironických hlášek a vždy musí být po jejím. 

Naše obálka není špatná, rozhodně zaujme a je dobře, že k sobě celá série pasuje. Šestý díl se bude jmenovat Legend a podle anotace na goodreads musím uznat, že se máme opravdu na co těšit. Sérii jsem rozečetla od čtvrtého dílu, ale rozhodně se i na první tři díly o Brooke a Remim chystám. 

Sečteno a podtrženo; kniha je suprová oddechovka na jedno odpoledne, při čtení nemusíte moc přemýšlet a příběh si na 100% vychutnáte. Zápletka je jednoduchá, ale slovní přestřelky to všechno vynahradí. Od knihy jsem čekala něco lehce jiného, i tak mě velmi mile překvapila a Katy Evans mi podruhé dokázala, že psát doopravdy umí. Za mě 3 hvězdičky. 
Za poskytnutí knihy na recenzi děkuji internetovému knihkupectví knihcentrum.cz
Ve víru rocku si můžete zakoupit zde


0 komentářů:

Okomentovat

Pokud se Vám článek líbil, napište mi to! Jsem ráda za jakoukoliv zpětnou vazbu, i tu negativní.