úterý 13. října 2015

Kdybychom se neviděli | Nikdy nevíte, kdy to může být naposledy

Kdybychom se neviděliKdybychom se neviděli 
Cynthia Hand
CooBoo
Goodreads 4.09 | Databáze knih 

Smrt je všude kolem nás.
Jen si jí nevšímáme.
Dokud nemusíme.

Lex byla šťastná. Měla kompletní rodinu. Kluka, co milovala. Kamarády, kteří se na ni nedívali, jako by se měla každou chvíli zhroutit.

Teď je z ní holka, jejíž bratr spáchal sebevraždu. A vypadá to, že už taková bude navždycky. Lex se teď pokouší poskládat si život dohromady a snaží se vytěsnit, co se stalo té noci, kdy Tyler zemřel. Ale je tu tajemství, které nikomu neprozradila, esemeska, kterou Tyler poslal, co mohla změnit všechno. Lexin bratr je pryč. A ona zjišťuje, že duchové nemusí být skuteční, aby vám nedovolili jít dál.

Kniha slibovala citovou ždímačku a když jsem se pouštěla do čtení, byla jsem připravena opravdu na všechno. Od Cynthie Hand jsem četla sérii Nadpozemská a byla jsem velmi zvědavá, jak umí aurorka psát knihy podobného žánru. Jelikož paranormální romace jí jdou na jedničku. 

Lex se po bratrovo smrti uzavřela do sebe. Nevídá se tak často s kamarády a poslední test se jí jakožto premiantce ročníku moc nepovedl. S mladším bráchou Tylerem si byla blízká. Měli mezi sebou vybudovaný kamarádský vztah a jeden druhého uměli podržet. Jenže Ty je mrtvý. Teď na to zbyla sama. 

Tyler se už jednou pokusil zabít, slíbil však, že už se o to znovu neudělá. Táta si našel mladší milenku a odstěhoval se. To ranilo nejen Tylera, ale i Lex s matkou. Bylo to pro ně těžké období. Lex se snažila být dobrá ve škole - právě to otec chtěl a Ty se věnoval basketbalu - protože ho jeho otec měl rád. I kdyby si to tito dva sourozenci nepřiznali, otcův odchod je oba poznamenal.

Když se pouštíte do knihy s očekáváním, mnohdy to dopadne špatně. Kdybychom se neviděli je ale velmi dobře napsaný příběh, který chytne a už nepustí. Nejde prostě z ničeho nic knohu odložit a začít číst druhý den. Všechny má očekávání se splnili a v některých ohledech jsem byla mile překvapena.

Obálka na první pohled vypadá jednoduše a dokuď si člověk knihu nepřečte, neví, jakou spojitost má s dějem. Papírek přilepený na zrcadle. Po každé, když Lex zmínila, co na něm bylo napsané se mi na rukou objevila husina. Pokud uvažujete nad přečtením, povzbudím Vás. Číst knihu Kdybychom se neviděli je jako jízda na horské dráze.

Sečteno a podtrženo; čtení jsem si užila na maximum a doufám, že se od autorky dočkáme více takových knih. Byla by škoda, kdyby ne. Příběh mě dostal do kolen a při čtení jsem se cítila mizerně - přesně to bylo cílem knihy. Ode mě si kniha odnáší plný počet hvězdiček!

7 komentářů:

  1. Skvělá recenze! :)
    Teď si mě 100% ujistila,že si knihu musím pořídit :D :)

    OdpovědětVymazat
  2. Skvělá recenze!knihu mám na svém wishlistu a buď koncem měsíce nebo začátkem příštího měsíce si ji taky poridim :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :) Doufám, že se ti bude líbit stejně jako mně!

      Vymazat
  3. Super recenzia, naozaj aj uvažujem o prečítaní..aj keď v poslednej dobe nemám na podobné knihy vôbec náladu..uvidíme, ale vyzerá to celkom fajn :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je to docela depresivní kniha, ale myslím si, že to i podzim. Proto se hodí číst ji za deštivého dne... představíš si víc ponuré atmosféry :D
      Děkuju :)

      Vymazat

Pokud se Vám článek líbil, napište mi to! Jsem ráda za jakoukoliv zpětnou vazbu, i tu negativní.