pátek 25. září 2015

Driven | Rychle a vášnivě

Driven 
Krysty Brombergová
Jota

Rylee byla přesvědčena, že po prožité tragédii se už nikdy nedokáže zamilovat, když do jejího života vtrhl Colton Donavan — mužný, drsný, bohatý a nádherný. Probudil v ní dávno zapomenuté city a roznítil v ní erotickou vášeň, o jejíž síle neměla tušení.

Colton je zvyklý na obdiv v práci i soukromí — touží po něm všechny ženy a on jejich zájem bezmezně využívá a bez výčitek střídá své partnerky. Až s Rylee zjistí, že láska nemusí být jen na obtíž. I když si to nechce přiznat.

Přestože oba cítí, že by jejich křehký vztah mohl být něčím výjimečným, jen těžko k sobě nacházejí cestu. Sebejistého Coltona vyvádí z míry Ryleeina povaha bez stopy vypočítavosti, na kterou byl zvyklý u svých předchozích partnerek. A Rylee, rozčarovaná z Coltonovy zrady, v sobě jen těžko nachází sílu odpustit mu.
 


Na druhý díl série Driven jsem byla zvědavá. Konec prvního mě posadil na zadek a opravdu jsem si chtěla vychutnat další jízdu plnou Coltona a Rylee. Vysoké hodnocení na GD a dobré ohlasy mě ještě víc přesvědčily v tom, že se do knihy musím za každou cenu pustit. 

Rylle se už nikdy nechce zamilovat. Její přítel zemřel. Měli autonehodu, on to nepřežil. Už nevěří v lásku a arogantní blbce jako je Colton nechce ani vidět. Řekla mu ne. A to mu žádná žena neříká. Chtěl se jí pouze dostat pod sukni, nikdy nevydrží s nikým dlouho. Ona v něm však probudila city, jako žádná jiná.

Colton má temné tajemství týkající se jeho dětství. Nechce se s tím nikomu zpovídat, a proto se užírá sám. Pokud na něj přijdou zlé sny, chce si smočit, zmocní se nějaké ženy a na všechno zapomene. Rylee je však jiný kalibr. Nechce o ni přijít, ale nejraději by si ji držel dál od těle. Dokáže konečně nějaká žena zlomit sukničkáře, jako je on?

Obálky od Joty se mi ve většině případech líbí, ale obálky k sérii Driven jsou na můj vkus až moc umělé a ocenila bych spíše něco jiného, než-li jsou postavy. I když se na ně snažím nekoukat, protože si hlavní hrdiny představuji jinak, stejně se mi do mého podvědomí nahrávají.

Nečekala jsem. že se mi druhý díl bude tolik líbit. Musím však uznat, že si vysoké hodnocení zaslouží. Od knihy nečekejte akci a napětí. Rychle a vášnivě se řadí do červené knihovny, a pokud máte podobné románky rádi, vřele doporučuji. Nebudete litovat! Hate-love vztahy nikdy nezklamou.

Coltona jsem chtěla někdy přizabít, ale i u Rylee je tomu tak. Láska je slepá, jen jejich změny nálad a některé připitomělé názory mi lezli krkem. Po nějaké chvíli jsem si na jejich charaktery zvykla a uznávám, že jsem zatím nenašla dokonalou postavu, jenž by mě vůbec ničím neiritovala.

Rychle a vášnivě je velmi povedený druhý díl a já se nemůžu dočkat pokračování! Protože ten konec byl asdfgasfdklaů. Knize dávám 4 hvězdičky!
!Za poskytnutí knihy na recenzi děkuji nakladatelství knihcentrum.cz. Rychle a vášnivě si můžete zakoupit zde

0 komentářů:

Okomentovat

Pokud se Vám článek líbil, napište mi to! Jsem ráda za jakoukoliv zpětnou vazbu, i tu negativní.