sobota 20. června 2015

RC recenze: Dvojí tvář

Dvojí tvářDvojí tvář
Kathrin Lange
Fragment
Goodreads 3.61

Když se patnáctiletá Kim seznámí se záhadným a přitažlivým Lukasem, nemá ani tušení, že chodil s její starší sestrou Ninou, kterou před dvěma lety našli mrtvou – s třpytivou vážkou na obličeji. Kim se do Lukase zamiluje. Neustále ale pochybuje o tom, zda mu může důvěřovat. Ve chvíli, kdy chce na svoje obavy zapomenout, zmizí další dívka. Rozum jí napovídá, aby byla opatrná… 

Co když je ale všechno jinak, než si myslí?



Do čtení jsem se pouštěla bez sebemenšího očekávání, naučila jsem se, že u edice thriller se skvěle odreaguji, ale nesmím čekat tak originální a napínavé čtení. Dvojí tvář se pyšní skvělou obálkou, která se mi líbí, jen kdyby na ní byla vážka, více by se k příběhu hodila. 

Kim zemřela sestra, popravdě byla zavražděna a nikdo neví, kdo to byl. Její tělo bylo nalezeno s vážkou na obličeji, proto se Kim tolik těchto podivuhodných tvorečků bojí. Ve škole si o ní myslí, že je praštěná. Jen Lukas, ten nový kluk se k ní chová normálně a snaží se ji pomoci.

Jak už je ale známo, něco se zvrtne. Jedna kamarádka Kim zmizí, jenže u ní to není nic neobvyklého. Vždy zmizí a znovu se objeví, tentokrát je to však jiné. Policisté objeví její mrtvolu s vážkou na obličeji, stejně tak jako Ninu, Kiminu sestru. 

Myslím si, že Dvojí tvář se nebude líbit úplně každému. Děj není moc originální a na rozluštění celé zápletky stačí málo, jelikož není zase tolik šokující. Netrvalo mi dlouho a i já dala na svůj instinkt a měla v hlavě jednoho podezřelého. A když jsem to uhodla já, tak to už je co říct. 

Jak už jsem řekla, obálka se mi líbí a celkové je kniha pěkně graficky zpracovaná. Originální obálka se mi nelíbí a u této edice jsem si všimla, že každá kniha se pyšní skvělou obálkou.

Kathrin Lange se narodila v roce 1969 v Goslaru. Pracovala zprvu jako nakladatelská knihkupkyně a mediální designérka, v roce 2005 se však stala profesionální spisovatelkou. Je známá především svými historickými romány a knihami pro mládež. Dvojí tvář je její první thriller. Kathrin Lange žije se svou rodinou poblíž Hildesheimu.

Komu bych doporučila přečíst si Dvojí tvář? Především lidem, kteří hledají odpočinkovou knihu s lehce napínavým dějem a sympatickou hlavní hrdinou. Bez love story se autorka také neobešla, což je za mě další plus. Lukas sice není ukázkový kluk, ale nejde si ho neoblíbit.

Dvojí tvář není špatná kniha, dle mého je to lepší průměr a rozhodně se řadí k nejlepším v edici thriller. Za mě 3 hvězdičky.

!Za poskytnutí knihy na recenzi děkuji nakladatelství Fragment. Knihu si můžete zakoupit zde!

1 komentář:

  1. Knihu vidím prvně a určitě ne naposledy. Anotace mě zaujala a recenze mě ještě více navnadila. :)

    OdpovědětVymazat

Pokud se Vám článek líbil, napište mi to! Jsem ráda za jakoukoliv zpětnou vazbu, i tu negativní.