neděle 14. prosince 2014

The Most Beautiful Christmas (#9)

Tento projekt mám na svědomí já a Snow Fairy. 

Dnes je řada zase na čtenářích. Doufám, že se Vám projekt líbí a že se na články těšíte. Dle sledovanosti je jasné, že docela dost lidí si články čte, za což moc a moc děkuji! 

Jaká knížka ti připomíná zimu - ať obálkou, dějem nebo jen proto, že si ji četl/la v zimě? 


Monča
Vánoční koledu od Dickense  Zavedly jsme si to se sestrou jako pravidlo na Vánoce.

Verča 
Na větrné hůrce. 

Terka 
Jako led! To se odehrává v zimě, na horský chatě, s metrama směhu, Kate Daniels 5  a Kate 7 bude taky v zimě :D

Evelína
Narnie 

Miška
61 hodin (Lee Child)                                          

Clara
Zimní příběh anebo také V šedých tónech. Obě obálky na mě působí zimním nádechem, pak mě ale ještě napadá obálka knihy V pasti, ta je také dost zimní a zasněžená. 

Tom
Syn pekel - Vlči krev 

Mně zimu nejvíc připomíná Nernie - Lev, čarodějnice a skříň. Nejen svou obálkou, ale i dějem se to k zimě hodí a letos bych se o Vánocích ráda pustila do knihy Inkoustové srdce :) 

A co Vy? Jaká knížka připomíná zimu Vám? 

5 komentářů:

  1. Já čtu každé vánoce knihu Děti z Bullerbynu. Je to moje tradice. :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak tuhle knížku jsem nikdy nečetla... nějak mě to nelákalo a teď už jsem na to velká :D

      Vymazat
  2. Mě asi první díl Letopisů Narnie. Sice nepatřím k lidem, kteří by jednu určitou knížku pročítali znova a znova každý rok, ale tuhle mám opravdu ráda. A i film patří k mým oblíbeným. :)

    OdpovědětVymazat
  3. Zimní příběh a dcera sněhu :-)

    OdpovědětVymazat

Pokud se Vám článek líbil, napište mi to! Jsem ráda za jakoukoliv zpětnou vazbu, i tu negativní.