středa 10. prosince 2014

The Most Beautiful Christmas (#6)

Tento projekt mám na svědomí já a Snow Fairy. 

Jak u Vás v redakci vypadají Vánoce? 


METAFORA 
(Helena Henryková) 
Před Vánocemi u nás panuje čilý ruch, připravují se poslední knihy roku, aby přišly na pulty včas do Vánoc. Pár dní před Vánocemi si uděláme příjemné předvánoční posezení se všemi kolegy a pak už vyrazíme vstříc svátkům.

HOST
 (An Halfarová)
Zhruba do poloviny prosince vycházejí knížky na vánoční trh, takže to v redakci vypadá dost hekticky. Ale přesto si najdeme čas i na vánočí výzdobu - jak jinak než knižní :-) (viz fotka)

Vždycky mě zajímalo, jak v takové redakci Vánoce vypadají a moc se to od mé teorie neliší.  Na vánoční výzdobu si potrpím, takže bych se vydala na návšťevu do nakladatelství HOST :))) 

0 komentářů:

Okomentovat

Pokud se Vám článek líbil, napište mi to! Jsem ráda za jakoukoliv zpětnou vazbu, i tu negativní.