pondělí 22. prosince 2014

The Most Beautiful Christmas (#15)

Tento projekt mám na svědomí já a Snow Fairy. 

Dnes tu pro Vás trochu netradiční článek. K Vánocům jsem si o pár knih psala a většinu z nich si i objednala, takže vím, co dostanu. Nejdřív jsem to nechtěla moc říkat, ale dobře, podělím se s Vámi o tom, co na mě bude čekat pod stromečkem. 

A také Vám doporučím pár knížek, které stojí za to o Vánocích číst :) 

Milý Ježíšku, 

k Vánocům bych si strašně přála všechny díly Harryho. Vím, že je to dost knížek, ale opravdu ráda, bych je měla konečně doma. Přečetla jsem pouze první díl a chtěla bych to v roce 2015 napravit. 
I když nejsem největší fanynkou fantasy, jako další knihu bych chtěla druhý díl Erilianu. První se mi strašně líbil a mám konečně možnost pořídit si další díl! Už se ně něj strašně těším. 

Co Vám doporučuji?
Na Vánoce se hodí nějaké jednodušší knížky, u k kterých vypnete a budete si je užívat. Možná by to chtělo i něco, co Vás zahřeje u srdíčka. 

Sedmička Slepá vášeň V šedých tónech
Sedmička je jasná volba na zkrácení dlouhé chvíle. Knížka je opravdu slabounká a do hoďky ji máte přečtenou. Slepá vášeň. Přesně tahle slaďárna zahřeje u srdíčka a navodí tu správnou atmosféru. Za to V šedých tónech je depresivní čtení, s tím souhlasím, ale za přečtení rozhodně stojí! 

Selekce (The Selection, #1) Nebezpečná láska (Bavettovi, #1)
Selekce není kniha o Vánocích a vlastně tam není ani zima. Z počátku jsem knize nevěnovala pozornost, nezaujala mě. Chyba! Rozhodně si ji přečtěte! A Nebezpečná láska... upřímně... je tu někdo, kdo ji nečetl? :D 

0 komentářů:

Okomentovat

Pokud se Vám článek líbil, napište mi to! Jsem ráda za jakoukoliv zpětnou vazbu, i tu negativní.