neděle 21. prosince 2014

Co týden dal...

Ano, rozhodla jsem se dát dohromady článek o tom, jaký byl můj týden. To už tu dlouho nebylo, co? :D Už mám skoro první pololetí na střední škole za sebou. Zjistila jsem, že je ve třídě víc lidí, které nemám ráda než těch, které ráda opravdu mám. To je tragické :D Na žádného knihomola jsem také zatím nenarazila, bohužel. Ale jinak přežívám a vypadá to, že prvákem možná i prolezu :D

V pondělí jsem byla ve škole jenom čtyři hodiny. Pak se šlo na bruslení - mně jsou brusle malé, tak jsem to zapekla. Potom byl ještě nějaký projekt na tři hodiny i s vyššími ročníky, ale to jsem taky zapekla. V úterý jsme ráno šli na lední revue. Pro děti určitě něco, ale pro nás, jakožto středoškoláky nic moc. A byla mi zima. Těšila jsem se, že přijdu o fyziku, ale vrátili jsme se na dvě hodiny FYZ a poslední hodinu EKO.

Středa. Dvě hodiny informačních technologií, to jsem skoro usnula. Potom se šlo do divadla na představení Červený a černý. Divadlo neodsuzuji, vlastně ho mám docela ráda, ale tahle hra se mi teda moc nelíbila. Na mě to bylo moc nostalgické a příběh o ničem :/

A ve čtvrtek byl volejbalový turnaj. Btw byla jsem hrát i za školu, i když jsem většinu času střídala. Tohle bylo mezi třídami. Jako prváky nás dali se čtvrťákama. I když to bylo 2:0 (projeli sme to:/), měli jsme šanci, jenže jsme to vzdali. A proti druhákům to bylo 1:1 - aspoň něco! Nepostoupili jsme, ale zahrála jsem si. Jop v pátek mě pěkně bolelo celý tělo, nejsem zvyklá hrát už vůbec :D

Tyhle fotky fakt miluji -_- Kdyby to nebylo na fb školy... 


A pátek... heh, jeli jsme do Prahy, ale nebylo mi nejlépe, tak jsem zůstala doma. Těšila jsem se, jak budu spát celý den a stejně sem vstávala v osm. V pátek jsme s taťkou dali stromek do stojánku a v sobotu ho s mamkou ozdobili. Dnes jsme zapálili všechny čtyři svíčky na adventním věnci a já můžu s čistým svědomím říct, že mám všechny dárky nakoupené! To se mi stalo letos poprvé :'D 

Knižíšek u Suši :3 Jelikož nevím, o co jsem si ani psala, bude to opravdu překvapení :D 

6 komentářů:

  1. Jojo, jednodušší je hledat knihomoly na vš :D

    Heeej, super. Bruslení. Sehnat si brusle, spontánně vyrazit :D Jen jsem na bruslích nestála asi tak 9 let :D Takže držkopády zaručený :D Ale bude to určitě psina :D

    Miluju divadlo :P

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. myslím jako na led :D

      Vymazat
    2. Chm, uvidíme :D

      Jo, psina. Brusle jsem měla naposled loni, takže to snad ještě umím. Spíš pochybuji o lyžích O.o Poprvé a naposled jsem na nich stála v sedmé třídě :D

      Já mám také divadlo ráda, jen tahle hra nebyla nic pro mě.

      Vymazat
  2. Z toho si nic nedělej. Já poslední dobou zjišťuji, že těch lidí, které nemám ráda (nebo jsou mi lhostejní) je celkově nějak moc, není to jen ve škole. A že mi lezou na nervy čím dál tím víc. :D
    Gratuluji k tomu, že máš nakoupené dárky. Já ještě dva nemám. Jsem ostuda! :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Aspoň v tom nejsem jediná... začínala jsem se bát toho, že se to děje jen mně :D
      Ah, děkuji :D Prvním rokem jsem to stihla dřív... ostuda nejsi! Minulý rok jsem to měla podobně :D

      Vymazat
  3. Já jsem musela dokupovat dárky ještě dnes. :)

    OdpovědětVymazat

Pokud se Vám článek líbil, napište mi to! Jsem ráda za jakoukoliv zpětnou vazbu, i tu negativní.