neděle 23. listopadu 2014

Recenze: Because of Low (Sea Breeze #2)



Můj názor...
Hlavními hrdiny druhého dílu jsou Marcus a Willow. S Marcusem jsem se setkala už v prvním díle, kde na mě udělal skvělý první dojem a těšila jsem se i na jeho část příběhu. Od Sadie měl zlomené srdce a být kamarádem dívky, do které jste zamilovaní... z toho nekouká nic dobrého. Ale na děravý pytel děravá záplata i jemu se poštěstilo narazit na dívku snů.

Willow nemá lehký život. Matka jí umřela když byla ještě malá a její sestra je... mírně řečeno tyran. Nechává ji přespat v domě pouze tehdy, když pohlídá její dcerku Larissu a když ne, Willow je odkázána na svého nejlepšího kamaráda. Cage je však trošku podivný kamarád.

"Bite bites," Larissa responded.
Turning to Willow for a translation, Larissa proceeded to chant, "Macus bite bites."
"Bite bites is what she likes to call eating," Willow explained.
"Makes complete sense to me," I replied and both girls giggled.


Cage. To už samo o sobě něco vypovídá. Holky má jen na jedno, střídá je jako své ponožky a není na ně vůbec milý. Až na jednu vyjímku, na Willow. Je to jeho nejlepší kamarádka, zná ji už od mala a minulost ani jedno z nich není moc růžová. Nechává ji u sebe často přespávat - tím u sebe myslím doslova. Spí spolu v jedné posteli.

O proti prvnímu dílu na mě udělal Marcus a Willow o dost větší dojem. Ale jsme u samého problému jako předtím. Láska na první pohled je sice žhavým tématem, ale někdy se to může stát otravným, když se to opakuje pořád do kola. Abbi, prosím.... už žádné I saw her for the first time, and then I realized it - I love her.

“Things happen in life and you can’t control them. It sucks and you have to move on.”

Líbí se mi ta spojitost mezi celou sérií. I když je každý díl o jiné dvojici, pořád se objevují známe tváře, které svým způsobem zasahují do dění. Abbi je skvělá autorka a umí svoje nápady velmi dobře a barvitě podat.

Pozastavila bych se ještě nad obálkami, které mi dokonale lámou srdce. Jsou totiž příčinou mého bláznění a chtíče pořídit si celou sérii. Když všechny dvojice na obálkách vypadají tak strašně dobře a v knihovničce by vypadaly ještě lépe!

Abbi Glines....
Abbi se narodila v Birminghamu, Alabama. Vyrůstala v městečku Sumiton, Alabana, odkud odešla v osmnácti. Daleko se nedostala, protože pronásledovala svou středoškolskou lásku dolů k pobřeží a od té doby tam je. Nyní žije v malebném městečku Fairhope, Alabama se svými třemi dětmi a manželem Keithem (středoškolská láska).

Můj názor.... 
Sea Breeze vypadá jako skvělá série a podlé mé kamarádky je to díl od dílu lepší, takže jsem zvědavá, jaké další příběhy mi tahle série přinese. Jestli hledáte oddechovky s lehčí angličtinou, Abbi je skvělá volba a její knihy pobaví a nikdy úplně nezklamou - tu jiskru a šmrc umí autorka vložit snad do všeho, co dělá. Za mě pěkné 3 hvězdičky.

0 komentářů:

Okomentovat

Pokud se Vám článek líbil, napište mi to! Jsem ráda za jakoukoliv zpětnou vazbu, i tu negativní.