středa 25. června 2014

V is for Virgin: A is for Abstinence

Six-time Grammy Award-winning musician Kyle Hamilton has it all—money, fame, talent, good looks, and a job he loves. His only regret in life: walking away from a certain notorious virgin because he was too prideful, stubborn, and even afraid to give her the only thing she asked of him—his abstinence.

Four years and a broken heart later, Kyle realizes that sex isn’t everything, and he suddenly can’t stop thinking about the girl that got away. Virgin Val Jensen got under his skin like no one else ever has. He wasn’t ready for her then, but things are different now. He’s grown up, he’s learned a few things, and he’s finally figured out exactly what he wants, or, rather, who he wants.

Kyle Hamilton wants a do-over, and this time he’s willing to do—or not do—whatever it takes

 Jestli jste ještě nečetli V is for Virgin, tak si to mazejte přečíst!

Dost faktorů ovlivňuje můj pohled na knížku a jedním z nich je Kyle Hamilton. Známý zpěvák a kluk, který zlomil Vall srdce už před nějakou dobou. Právě je zasnoubený, ale když chce jeho snoubenka zazpívat největší hit, který je mimochodem o Val, nedokáže to. A tak si Kyle Hamilton uvědomí, že Val mu není a nikdy nebyl tak cizí. Někdy stojí za to si počkat.  

V rychlosti jsem shrnula děj a teď k tomu nejhlavnějšímu. V is for Virgin - kampaň, kterou založila Val po té, co se veřejně přiznala, že je panna a chce jí být až do své svatby. Lidé to natočili a rychlostí blesku měla dost fanoušků na sociálních sítí. I když už je tomu nějaká doba, pořád vzpomíná na Kyla a to, jak se pokusil zhatit jí plány, což se mu nepovedlo.


"You ask me to wait, don’t know if I can
Too scared to lose, I’m only a man
But I can’t let you go, can’t shut the
door
Heart’s telling me you’re worth waiting
for

You ask me to wait, don’t know if I can
Too scared to lose, I’m only a man
Bring on the torture, forever and more
’Cause girl it’s true, you’re worth
waiting for”


Pááááni, ani nevíte, jak mi oba hlavní hrdinové chyběli. Jejich chemie a vzájemná přitažlivost mě dostávala každou stránkou, a i když jsem jednou chtěla Val umlátit židlí, protože mě štvala, všechno dopadlo přesně tak, jak jsem očekávala. Možná že přeslazeně, ale já jsem takový konec očekávala a vůbec mi to nevadí.

Kdyby se autorka rozhodla napsat jen krátkou povídku o jejich manželství a dětech, vůbec bych neprotestovala. Možná bych toho po autorce chtěla příliš, jenže děti Kyle a Val musí mít od každého to nejlepší, což zní opravdu zajímavě a lákavě.

She smirked and shook her head. “New tricks. Same dog.”
It was impossible not to take her words as a challenge. I pushed her back until she was pinned against the door and leaned in close enough that our breaths mingled. Her eyes snapped wide the same way they always had whenever I’d invaded her personal space, and I watched, satisfied, as she sucked in a lung full of air and held it.
“That mentality will be your downfall this time around, Val.” I leaned in, letting my lips linger at her jawline for a moment too long before bringing them to her ear. 
“Same old tricks,” I whispered. “New man.”

Obálka je jak jinak než dokonalá. U V is for Virgin byla obálka toková jemné a elegantní, ale u Kyle je zatraceně sexy a já bych jí chtěla domů do knihovničky, kde bych si ji následovně vystavila. Líbí se mi autorky jednoduchý styl psaní, kde opravdu neplýtvá řádky na zbytečné popisy a všechno plyne rychle, nikde se zbytečně nezdržuje.

Možná je to až přehnané hodnocení, ale já nemůžu jinak. Kniha na mě udělala velký dojem a já se těším na další dílo z pera této šikovné autorky Kelly Oram. Za mě 5 hvězdiček!


Název: A is fo Abstinence
Série: V is for Virgin
Díl: 2#
Autorka: Kelly Oram
Rok vydání: 2014
Počet stran: 204

Kelly Oram napsala svůj první příběh v patnácti - fan fikci o své oblíbené hudební skupině, Backstreet Boys, kvůli které jí přátele a rodina škádlili. Kelly je posedlá čtením, pořád mluví a miluje jedení polev lžící. Žije mimo Phoenixu v Arizoně se svým manželem a čtyřmi dětmi.

description

0 komentářů:

Okomentovat

Pokud se Vám článek líbil, napište mi to! Jsem ráda za jakoukoliv zpětnou vazbu, i tu negativní.