čtvrtek 14. listopadu 2013

Recenze: Blood and Snow


Blood and Snow (Blood and Snow, #1)Název:  Blood and Snow
Série: Blood and Snow
Díl:  1#
Autorka: RaShelle Workman
Nakladatelství: Polished Pen Press
Počet stran: 55
Rok vydání: 2012
Anotace: 
EVERY THOUSAND YEARS THE VAMPIRE QUEEN SELECTS A NEW BODY, ALWAYS THE FAIREST IN THE LAND, AND THIS TIME SHE'S CHOSEN SNOW WHITE. 

Snow White lives in Salem, Massachusetts with her dad, stepmother, and her cat, Gatsby. Her entire life she's been teased for her fairy tale name, and the fact that her seven best friends happen to be guys whose names begin with the same letters as the seven dwarves. 

Everything changes two months before her sixteenth birthday. She's bitten by The Hunter, and transformed into a revenant—not quite human, not quite vampire




Proč jsem si knihu chtěla přečíst.... 
Sněhurka, která žije se sedmi trpaslíky, kteří jsou mimochodem pohlední kluci a ona je vybrána samotnou královnou upírů, aby se stala něčím výjimečným. Znělo to celkem dobře a 55 stránek mě opravdu nezabije, tak proč to nezkusit. 

Děj...
Snow White žije obyčejný život se svým tátou, nevlastní matkou a nesmím zapomenout na jejího kocoura. Na blízku je jí sedm pohledných kluků, kterým jejich jména začínají jako jména trpaslíku. Snow White a její ulítlá kamarádka spolu koukají na horory a smějí se věcem, ale co se stane, když mají obě cruh na jednoho kluka a ten kluk chce Snow White? Bude jí to schopná Snow White říct? A potom je tu ještě jedna maličkost. Upíří královna si ji vybrala jako vyvolenou. Její život začíná nabírat na oprátkách, protože byla pokousána a mění se. 


"Lips red as rubies, hair dark as night. Drink your true love's blood, become the Vampire, Snow White."

Sedm trpaslíků..
Tohle mě opravdu pobavilo. Sedm sexy kluků, kteří představují sedm trpaslíků a starají se o Snow White. Všichni jsou pro mě sympatičtí, ale doufám, že v dalších knihách si najdu toho "nej". 

Sněhurka v jiném podání... 
Ani ne upír, ani ne člověk. A ještě k tomu je Snow White z jednadvacátého století. Příběh byl sám o sobě originální, ale Snow White byla zrovna tou hrdinkou, které já nemám ráda. Někdy bych jí nejraději rozbila židli o hlavu, třeba by se jí rozsvítilo. To jsou snad v upířinách tyhle hrdinky in?  


Snowflakes.

Obálky.. 
Ani jedna z nich se mi obzvlášť nelíbí. Snow White si představuji úplně jinak, ale kdybych měla jednu z obálek vybrat, tak zvolím druhou. 

Blood and Snow (Blood and Snow, #1)Blood and Snow (Blood and Snow, #1)


Slovo závěrem... 
Zajímavý námět, který na první pohled zaujme. Na knihu jsem narazila u VeEe, a i když její recenze nebyla moc kladná, na knížku jsem byla přesto zvědavá. Pocity a dojmy? Nebylo to špatné, ale mixovat pohádkové postavy s upíry...no nevím. Jsem zvědavá, jakým směrem to povede dál, takže na další díl se chystám v nejbližší době.  Knize dávám 3 hvězdičky za originální námět. 



2 komentáře:

  1. Podle mě to zní skvěle. Knížku bych si ráda přečetla. Ale nejspíš je asi jen v angličtině, co?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je v angličtině, ale není to těžká angličtina, určitě bys to hravě zvládla :))

      Vymazat

Pokud se Vám článek líbil, napište mi to! Jsem ráda za jakoukoliv zpětnou vazbu, i tu negativní.