pondělí 1. července 2013

Drakie: Návrat


Návrat (Drakie, #3)Název: Návrat
Série: Drakie
Díl: 3#
Autorka: Sophie Jordan
Překladatelka: Miroslava Urešová
Nakladatelství: CooBoo
Rok vydání: 2013
Počet stran: 261
Anotace: V druhém díle Drakie se Jacinda rozhodla vydat za svou matkou, kterou drakijský kmen vykázal z města. Předtím ale ještě chce zachránit Miriam, mladší Cassianovu sestru, z enkroské pevnosti, protože cítí určitou odpovědnost za to, co se jí stalo. S Jacindou chce opustit město i Tamra, která se jednou provždy utvrdila v tom, že o ni Cassian nestojí a nikdy stát nebude, obzvlášť poté, co uzavřel svazek s Jacindou. Záchrannou skupinu nakonec ale tvoří čtyři osoby: Jacinda, Tamra, Cassian a Will. Všichni, i když s výhradami, ve finále odsouhlasí nebezpečný plán, v rámci kterého se má Jacinda dostat do pevnosti jako zajatec, najít Miriam a pak se jen nechat zachránit zbývající trojicí. Cassian by ji totiž díky poutu, které mezi nimi vzniklo po uzavření svazku, měl bezpečně najít. Jenže jedna věc je plán a druhá věc je realita…

Můj názor....
Závěrečný díl mé oblíbené série. Čekala jsem knihu plnou napětí a akce na každém kroku. Co jsem dostala? Akce tu bylo sice dost a napětí také, ale už tomu chyběl ten šmrnc. Z téhle série se mi opravdu nejvíc líbil první díl, který byl vydařený.


Will X Cassian. V prvním díle to byl rozhodně Will, protože Cassian se choval jako naprostý blbec, který chtěl Jacindu jen ku prospěchu kmene. V druhém díle jsem našla sympatie k Cassianovi a bylo mi nakonec vlastně jedno, se kterým z nich bych skončila, protože oba mi vyhovovali.


“Before I sought truth. Now I seek justice.”
― Sophie Jordan, Hidden


Jestli jste četli moje předchozí recenze na tuhle sérii, víte, že Tamru jsem neměla ráda. V tomhle díle tomu nebylo jinak, a i když už se nechovala jako blbka, tak jsem jí prostě neměla tolik ráda. Vrhala se do věcí po svém a prostě mi nebyla sympatická.


Obálky jsou v téhle sérii jednou z mnoha pozitivních věcí. Líbí se mi, že na každé obálce je obličej Drakie. Líbí se mi barevné sladění a font nadpisu. Tyhle obálky jsou prostě pastva pro moje oči!


Jacinda&Will se milují už od prvního dílu, ale jejich láska je zakázaná. Drakie s obyčejným člověkem? Zdá se to nepředstavitelné pro oba, protože Will je ještě k tomu lovec Drakii. Oba se snaží udělat všechno proto, aby spolu mohli zůstat, ale spousty jedinců se jim to snaží překazit. Tohle není pouze boj o lásku, ale i o život...


Sophie Jordan..
Sophie Jordan vyrostla v hornaté krajině Texasu, kde fantazírovala o dracích, válečnících, královnách a princeznách. Sophie je bývalý středoškolská učitelka angličtiny, ale také autorka bestsellerů dle New York Times a USA Today. Nyní žije v Houstonu se svou rodinou. Když se to nepíše, tráví svůj čas rozebíráním děje s kýmkoli, kdo je ochotný poslouchat, a plnění jejího DVR pravými krimi příběhy a reality show. Sophie také píše paranormální romance pod názvem Sharie Kohler.


Slovo závěrem..
Tahle knížka byla úžasná a zakončení se mi velice líbilo, ale u knihy jsem jednou dostala málem mrtvici, protože skoro umřela jedna postava, kterou miluji. Naštěstí to všechno dopadlo dobře a já můžu s úsměvem na tváři říct - Zazvonil zvonec a pohádky je konec.

Zdroje:


0 komentářů:

Okomentovat

Pokud se Vám článek líbil, napište mi to! Jsem ráda za jakoukoliv zpětnou vazbu, i tu negativní.