středa 5. června 2013

Třicetidenní knihobraní (3)

Tenhle projekt pořádá VeEee. Jeho cílem je každé 2 dny zveřejnit jeden příspěvek na zadané téma. Tenhle projekt je na jeden měsíc. Dnešní téma je  Kniha, kterou bych mohl/a číst stále dokola.



Tuhle knihu bych mohla číst do skonání světů, protože Rush♥ by mě určitě nepřestal nudit (Teoreticky jo, protože kdybych ji četla pořád a pořád dokola už by to bylo ohrané, ale držme se tématu). Tuhle knížku jsem četla na překladech knih a když do konce zbývalo pár kapitol, byla jsem netrpělivá. Ten konec je vážně....*nebudu spoilerovat, takže řeknu, že po dočtení jsem potřebovala ihned druhý díl*


5 komentářů:

  1. O týhle knížce jsem ještě nečekala, ale určitě musí bejt supr :D Třeba vyjde v čj a já si jí taky přečtu! :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je to super! :D :D Si jí přečti na překladech nebo to riskni v aj!! :D

      Vymazat
  2. Tu jsem nečetla, ale musím to napravit!

    OdpovědětVymazat
  3. Jo Rush! Těším se až si přečtu další díly! Nedávno vyšel i třetí, tak jsem si ho nacpala do čtečky, teď jenom mít čas, abys se do toho pustila :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já ho tam mám také a co jsem si to jenom tak projížděla, vypadá to libově :D

      Vymazat

Pokud se Vám článek líbil, napište mi to! Jsem ráda za jakoukoliv zpětnou vazbu, i tu negativní.