sobota 29. června 2013

Co týden dal...

Poslední školní týden. Už to byla pohodička, protože se vůbec neučilo a ve škole jsme skoro nic nedělali. Čtení a blog sem hrozně moc zanedbávala, za což se omlouvám a slibuji, že budu více aktivnější! Vysvědčení? Čekala jsem tři dvojky, ale nakonec jsem měla jenom dvě a to mě hodně překvapilo. A z čeho že mám ty dvojky? Matika. Ah, tu snad nikdy nepochopím! A čeština. To jsem dvojku očekávala, ale stejně mě to štvalo, protože jsem měla průměr 1,3. Ale co už! Jsem ráda, že jsou prázdniny :3

To jsem se s kamarádkou připravovala na stužkovanou pro deváťáky. Měli jsme tam fotit a tak jsme se před tím trochu upravovali. Měla jsem tmavě modré šaty, ale nikde jsem zatím nenašla fotku, kde jsem v nich vidět. Příští rok čeká stužkovaná mojí třídu a jak to vidím, zase si to vezmu do latě já. 

Ano včera jsem se nudila a tak jsem si dala na nástěnku fotky. Samozřejmě se tam vyjímá diplom a medaile z volejbalu. Fotky naší celé třídy jsou tam od pětky do osmičky. Kdybych věděla, kde jsou ostatní, dám je tam. 

Včera u mě přespávala kamarádka a nuda udělá svoje :D (to je ta co miluje Currana!) 

Za tenhle týden se nestalo nic osudového, co by mi změnilo život, takže už nevím, co sem psát, protože tohle je opravdu všechno! Přejí krásné prázdniny a hlavně čtěte! :D



0 komentářů:

Okomentovat

Pokud se Vám článek líbil, napište mi to! Jsem ráda za jakoukoliv zpětnou vazbu, i tu negativní.