pátek 15. března 2013

Sladká políbení ( 17 )

Meme pořádá Syki. 

“Tvoje vlasy nejsou zrzavý, viď?” poznamená a já zapomenu dýchat.
“Jak to myslíš?” dostanu ze sebe. Když máš pochybnosti, odpověz na otázku otázkou – to mě naučila máma.
“Tvoje obočí. Je spíš… tmavě zlaté.”
“Ty mi teď koukáš na obočí?”
“Dívám se na tebe. Proč se pořád snažíš skrývat, jak jsi hezká?”
Připadá mi, že nahlíží přímo do mého nitra, že mě vidí takovou, jaká jsem, a v tu chvíli mám sto chutí mu povědět pravdu. Je to šílený nápad, já vím. Hloupý, špatný nápad. Chci udělat krok vzad, ale uklouzne mi noha a divže nezahučím po hlavě do řeky. Naštěstí mě Tucker chytí.
“Dávej pozor,” zamumlá a objeme mě kolem pasu, aby mi pomohl pořádně se postavit. Přivine si mě k sobě a přenese váhu proti proudu. Voda se žene kolem nás, studený a nesutávající proud se do nás opírá a táhne nás pryč, jak tam stojíme, několik pomalu plynoucích vteřin a snažíme se znovu nabýt rovnováhu.


3 komentáře:

  1. Nadpozemskou mám už nějaký ten čas doma, a pořád jsem se k ní nedostala. :/ :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mě se Nadpozemská hodně líbila :D To mě zas docela dlouho leží doma ten druhý.. nějak se do něj nehrnu :/

      Vymazat

Pokud se Vám článek líbil, napište mi to! Jsem ráda za jakoukoliv zpětnou vazbu, i tu negativní.