sobota 9. března 2013

Mercy Thompson - Říční znamení


Název: Říční znamení
Série: Mercy Thompson
Díl: 6
Autorka: Patricia Briggs
Nakladatelství: Fantom print
Anotace: Mercy Thompsonová vždy věděla, že je jiná, a nejen proto, že dokázala přinutit motor Volkswagenu poslouchat na slovo. Mercy je kožoměnec, což zdědila po dávno zesnulém otci. Ještě nikdy se nesetkala s nikým, kdo by byl jako ona. Tedy až doposud.
V hlubinách řeky Columbia se k životu probudilo zlo - a někdo z lidu jejího otce by o něm mohl něco vědět. A pokud mají Mercy a její druh, alfa vlkodlak Adam, přežít, budou potřebovat pomoc…






Pozor! Recenze obsahuje spojlery na předchozí díly. 

723430-ymt_largeMůj názor:

Stefan se Mercy neozval už pěknou chvíli a ona o něj má strach. On je jediný upír, kterého si pustí k tělu. Mercy  pro změnu nelítá v žádném průšvihu a přípravy na svatbu jsou v plném proudu. Její matka chce velkolepou svatbu a chce na ní vypustit motýly. To jí trochu poleká, protože motýli? Vážně?! Napadne ji, že uteče a vdá se tajně. To se ji- dá se říct- podaří. Teď na ní čekají naplánované líbánky, u kterých si má odpočinout a vychutnat si je s Adamem. Co by to však bylo za Patriciinu knihu, kdyby se něco nezvrtlo.



U šestého dílu série Mercy Thompson jsem se jaksepatří pobavila. První polovina knihy se vlekla a já jsem jí četla pouze chvilkami před spaním. Druhou polovinu jsem zhltla na jeden nádech, protože kniha dostala rychlý spád a byla narvaná akcí. Doufala jsem, že v knize bude Stefan, který tam sice byl, ale hrozně málo! Damn. Hrozně jsem se na něj těšila a ono nic. No nevadí, snad bude v té další knize, která prozatím nevyšla. 



Slyšely jste někdy o vydrovcích, nebo dokonce o říční ďáblici? Mercy o nich před tím netušila nic, ale bohužel měla tu čest se s nimi seznámit. Strýček Mike řekl Adamovi, ať mají líbánky u řeky Columbia, která má velmi zvláštní minulost. Věděl, že se tu něco děje a neposlal je sem zrovna na líbánky. Nebude to jenom Mercy, komu půjde o život, protože někdo říční ďáblici probudil. Je to zlo, které přežívalo v hlubinách řeky už po staletí. Nejenže se seznámí s Kojotem, ale zjistí i pár věcí o svém otci. 



Ten konec. Naprosto mě dostal. Kdybych neseděla na židli, nejspíš bych použila výraz "srazil mě na kolena". Líbánky Adama a Mercy jsem si představovala jako jednu velkou kýčem přeplněnou věc, ale ono to tak nebylo.Vlastně si ani první den moc neodpočinuli, protože se tu vyskytli vydrovci. To je nižší druh fae, ale jsou slabí a většinou by měli být milí a hodní na lidi. Zdání klame. 
Kniha se mi líbila, ale bohužel dávám pouze 4 hvězdičky, protože předchozí díly se mi líbily víc.. Jsem hrozně zvědavá na sedmý díl! 



Nejzajímavější jméno:  Gordon. 
Nejoblíbenější postava:  Stefan! 
Nejméně oblíbená postava:  Chm... to bude nejspíš ta říční ďáblice :D 
Humor:  A jo, chvilkami jsem se smála. 
Akce:  Druhá polovina knihy jí byla přecpaná. 
Napětí:  Ano :)  
Láska:  Adam&Mercy! ♥ 
Nuda:  Chvilkami jsem se nudila, ale nebylo to moc často. 
Překvapení: Jo. Ten konec. Potřebuji další díl! 
Obálka:  Pěkná :) 
Originalita:  Podle mě ano :P
Konec:  "srazil mě na kolena"!
Hodnocení:  4 z 5 hvězdiček.




Zdroje: 


0 komentářů:

Okomentovat

Pokud se Vám článek líbil, napište mi to! Jsem ráda za jakoukoliv zpětnou vazbu, i tu negativní.