pátek 11. ledna 2013

Drakie 2# - Útěk


Název: Útěk
Série: Drakie
Díl: 2
Autorka: Sophie Jordanová
Nakladatelství: CooBoo
Rok vydání: 2012
Počet stran:
Anotace: Jacinda vyzradila tajemství svého drakijského kmene, aby zachránila chlapce, kterého miluje. Převtělila se kvůli němu před lidmi, a tak porušila jedno z nejpřísněji dodržovaných pravidel. Teď se ale musí ke kmeni vrátit, s vědomím, že Willa možná už nikdy neuvidí. Will má zastřenou paměť a jeho vzpomínky na onu osudnou noc a slib, který Jacindě dal, jsou zřejmě ty tam. Za své prohřešky a za to, že z drakijského města utekla, ale hlavně proto, že se zamilovala do lovce draků, Jacinda přichází o výsadní postavení i o nejlepší kamarádku Azurku. Cítí se strašně osamělá a začíná pochybovat o tom, jestli přece jen nedělá chybu, když se vzpírá kmenovým pravidlům, a jestli by se jim neměla nakonec podrobit. Přesto se upíná k naději, že na ni Will úplně nezapomněl, najde ji a zase budou spolu. Může se její přání splnit a bude schopná případně s Willem odejít a všeho se vzdát?



Moje hodnocení obálky: 5/5
Moje hodnocení: 5/5





Moje první věta po dočtení knihy:  Ten otevřený konec?! Bože chci další díl! :)

Pozor recenze může obsahovat spoilery na předchozí díl!

Můj názor:

Hned po tom, co se Jacinda ukázala v drakijské podobě před lidmi museli  a Cassian a Tamarou hned místo opustit. Nečekané však bylo, že Tamara celou situaci zachránila. Její drakie schřadla a nikdy se v ní neproměnila až  do teď.  A nabyla jen tak ledajaká obyčejná drakie..... stala se z ní mlhotvorka. 

V prvním díle jsem fandila Willovi a chtěla jsem, aby byl s Jacindou. Cassiana jsem chtěla vidět s Tamarou, ale v druhém díle se moje pocity úplně obrátily naruby. Chtěla jsem, aby byl Cassian s Jacindou. I když v to doufám nemyslím si, že je to moc pravděpodobné.  V knížce se však objevil ještě někdo ji chtěl a byl to Corbin. Přišel mi sladký, ale popravdě řečeno NE. Nechci aby byl s Jacindou. 




Když se Jacinda, Tamra, jejich matka  a Cassian vrátily ke kmeni bylo to celkem otevřené přivítání. Hlavně pro Tamru. Na Jacindu byly všichni naštvaní a to ještě nevěděli o Willovi. Jediný Cassian s ní držel, protože i její matka se stáhla do ústraní a tiše trpěla. Vědělo se, že se Jacinda i Tamara budou muset vdát. Jenže Jacinda nemohla a také nechtěla zapomenout na Willa. 

V prvním díle jsem Tamru nemohla vůbec snést a v druhém díle tomu nebylo jinak. Sice se už nechovala jako malá rozmazlená holčička, ale prostě jsem si nebyla ani jistá na které straně je. Na konci knihy mě však překvapila a možná sem si ji malinko oblíbila. Corbin je u mě ztracený případ. Chce Jacindu a ona jeho ne. Je příliš nafoukaný a naparuje se že ji získá. Já doufám, že to se nestane. 

Kniha se mi četla o něco hůře než první díl. Ten jsem přečetla za jediný večer  a ani jsem si neuvědomovala kolik je hodin. V druhém díle se to podle mě rozjelo až po polovině a teprve pak jsem se do čtený opravdu položila a vychutnávala si to. Kdybych měla srovnat první a druhý díl tak jsem asi pro ten první. Prostě jsem si čtení o dost více užívala.



Will se jednou hodně blízko kmenu a Jacinda se tam také objevila. Když ho uviděla něco se v ní pohnulo. Nemohla opustit kmen, ale nechtěla opustit Willa. On jí řekl, že můžou utéct. Daleko a budou žít šťastně a daleko od kmene i lovců. Řekl, že se za týden sejdou na stejném místě a ať se rozhodne, ale stalo se opravdu něco nečekaného a celý děj se zvrtl. 

Obálka je krásná, elegantní a prostě dokonalá. Vím, že Tamra i Jacinda jsou dvojčata, ale takhle si představuji Tamru. Obálce dávám 5 hvězdiček. Knížka se mi také ohromně líbila a tahle série je určitě jedna z mých oblíbených, ale bylo to o kapku horší než jednička. Jenže stejně to byla knížka, která se mi opravdu líbila takže i přes to dávám 5 hvězdiček. 

4 komentáře:

  1. Já tyhle knížky opravdu žeru! :) 1 i 2. U mě se řadí k nejlepším a tudíž i k Eragonovi :). Musím tě jen poopravit :D. Vím že je to trapná chyba, ale ona to není Tamara ale Tamra :D. S tím že to bylo do půlky nudné s tebou souhlasit vážně nemůžu, protože já jsem si to užila na plné čáře stejně jako jedničku :). Já jsem nechtěla aby Jacinda byla s Cassianem, ale vždycky když byla v jeho blízkosti bez Willa tak jsem si říkala proč ne? Je k ní hodný a má ji opravdu rád, hodně pro ni udělal .. Ale když Jacinda byla s Willem, bylo mi jasné, že s Cassianem prostě být nemůže :). Will je pro ni. Jde to poznat :). Doufám že Tamra bude s Cassianem i když Cassian řekl co řekl .. Úplně nejvíc se těším na další díl :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ona je to fakt Tamra :X A já to celou dobu četla jako Tamara :X Sakra... No děkuji za opravení já bych si toho nevšimla... Tamra se mi nelíbí možná proto jsem to četla jako Tamara :D

      Vymazat
  2. :D Možná :D Já jsem si toho všimla, ale taky jsem na to chvíli zírala :D!

    OdpovědětVymazat
  3. Moc se těším až si knihu přečtu :)

    OdpovědětVymazat

Pokud se Vám článek líbil, napište mi to! Jsem ráda za jakoukoliv zpětnou vazbu, i tu negativní.