neděle 23. prosince 2012

Dlouhé zimní večery: Vlkodlak, upír nebo víla zuběnka?

Projekt, který pořádám já.

Dnes na téma Vlkodlak, upír nebo víla zuběnka?
Více o projektu zde.

Magic-gifts_largeUž mám dost všech upířin, ve kterých zvítězí zakázaná láska.  Přiznám se, že knihy ve stylu upíři deníky nejsou zrovna mými favority. Za to Škola noci u mě měla velký úspěch a také mě tahle série dostala do světa knih. Sice čtu už od malička, ale s bídou jsem přečetla dvě knihy za měsíc. VA se mi také líbila a upíři tam byli jiní než ve všech ostatních upířích knihách. 
Mám ráda originální knihy, ve kterých jsou nové a neokoukané bytosti. Jenomže  moc takových knih neznám. Zařadila bych tam určitě Temnou akademii s bytostmi, které vysávají lidskou energii. Tahle kniha u mě měla úspěch a těším se už na třetí díl. Kniha o Tryllech se mi také líbila. Podvržené děti, které jsou "trolové". Já si pod trolem představím velkou, zelenou, smradlavou a pohádkovou bytost, která jí lidi :)
Moji knižní favoriti jsou vlkodlaci nebo jiní kožoměnci. Do téhle skupiny bych zařadila knihy Mercy Thompson a Kate Daniel, kterou mám opravdu ráda, protože Curran♥  Tohle jméno říká všechno o téhle sérii. Kdo nečetl dělá velikou chybu a měl by to rychle napravit. 

To je dnes ode mně všechno :) Doufám, že si dnešek užíváte a jste naladěni na Vánoce!






1 komentář:

  1. Mercy a Kate sa chystám už čítať, toľko super recenzií 8)
    ja som skôr na upírov rôznych druhov 8P
    už sú ale knihy s toľkými možnými potvorami, že všetko nové je vítané 8) dokonca aj nové poňatie starých príšer mám rada, hlavne nech je to zaujímavé 8)

    OdpovědětVymazat

Pokud se Vám článek líbil, napište mi to! Jsem ráda za jakoukoliv zpětnou vazbu, i tu negativní.