neděle 30. září 2012

Knižní výzva

Knižní výzvu pořádá Veruu

Tato knižní výzva bude probíhat od října 2012 a bude trvat do května 2013. A o co vlastně jde? Jde o to abychom za tu dobu přečetli minimálně 40 knížek a zapsali si to na blog.

Uf a je to tu. Na tuhle chvíli sem vážně dlouho čekala. Moje první knižní výzva! Můj blog mám už přes půl roku, ale pořád jsem se nemohla rozhodnout zdali se někam zapojit. Nevěděla bych jestli to budu stíhat a byla bych ve stresu. 

Miluju výzvy. Ráda se koukám na ostatní blogy a pozoruji kdo, co přečetl, ale o zapojení jsem nikdy moc nepřemýšlela. Tentokrát jsem však neodolala a zapojila se. Takže mi prosím držte palce ať stihnu přečíst všech 40 knih. 

ŘÍJEN
•Hororland - Procitnutí
• Nadpozemská
• Pan S. - erotická zpověď
• Deník úúúplně obyčejného upíra - fakt "šílenej"  rok
• Mayské proroctví - Zápas o osud lidstva
• Bratrstvo černé dýky - Milenec z věčnost
• Mercy Thompson - Měsíční píseň
• Děsivé splynutí - Vidím to, co vrah
• Čarodějnice z Hex Hall 1
• Princezniny deníky
• Půlnoční sny
• Covenant - Daimon ( 0,5 )
• Upíři z Morganville- Prokletý dům
 • Darren Shan - Upírův pomocník

LISTOPAD
• Pushing the limits
• Poslouchej
• Kate Daniels - Magie krve
• Darren Shan - Krvavé chodby
• Škola noci - Předurčená
• Lovkyně snů - Osudové rozhodnutí
• Temná akademie - Spoutání
• Ahoj z nebe
• Darren Shan . Upíří hora
• Ve stínu Cypřiše
• Husité - ve znamení kalicha
• Dědička
• Trójská maska
• Roztomilé malé lhářky

PROSINEC
• Mrazivé léto
• Tajné deníky slečny Mirandy Cheeeverové
• Upíří deníky - Probuzení
• Dračí oči
• Deník Sukuby - Páni mají radši Sukuby
• Zavržený - Finále
• Krvavá romance - Věčná touha

Leden
• Ten kdo stojí v koutě
• Železná dcera
• Mercy Thompson - Krevní pouto
• Drakie - Útěk
• Espressologie
• Die for me
• Fallen too far
•  Mercy Thompson - Železný polibek
• Dvě zrcadla


ÚNOR
 •  Mercy Thompson - Zkřížené hnáty
• Mercy Thompson - Stříbrná relikvie
Deník malé blondýnky
• Svět Tryllů - Rozpolcení
 • Nepřítel mého nepřítele
• Sukuby to rády horké
• Angelfall
• Čas něhy
• Čistá krev
• Říše Temnot - Tajemství upírů


BŘEZEN
• Percy Jackson - Zloděj blesku
• Mercy Thompson - Říční znamení
• Anita Blake - Rozesmátá mrtvola 
• Cal Leandros -V temnotě
• Rváč
• Deklarace smrti
• Pokrevní pouta
• Percy Jackson - moře nestvůr
• Temná horečka
• Motýlí křídla
• Říše temnot - Prokleté sestry 
• Potížistka
• Jak to bylo poprvé
• Svět Tryllů - Boj o trůn
• Andělé - Vykoupení

DUBEN
•  Polosvět- léto
• Rudá pyramida
• Všechno bude fajn
• Babe in Boyland
• Národ
• Lenobiin slib
• Slepá vášeň
• Prokleté město


KVĚTEN
• Les rukou a zubů
• Říše temnot - Černá magie
• Karanténe - Samotáři
• Drakova přísaha
• Zrádný anděl
• Avena - Skrytá
• Návrat z temnoty 

8 komentářů:

  1. To zní dobře, taky bych se ráda do něčeho zapojila a tohle vypadá, že bych to mohla zvládnout. :) Mohla bych Tě poprosit o blog autorky výzvy? Děkuju. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. http://vercapise.blog.cz/1209/knizni-vyzva-na-skolni-rok-od-rijna-do-kvetna#komentar103285420 tady máš okaz :))

      Vymazat
  2. Mně zbývá do konce roku ještě 35 knih. Nevím, kdy to budu číst. Asi o vánočních prázdninách. A podzimních... Ale docela masakr, když si vezmu, že od 1.1 2012 jsem jich zvládla už 85. :) Tak držím palce, ať to vyjde. Já se do knižní výzvy zapojila pouze jednou a to také naposledy. Nemám na to nervy. :D

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj,

    na Tvůj blog jsem právě narazila úplnou náhodou, stejně jako na to, že existuje něco jako knižní výzva. Vlastně by se mnou hanba měla třískat, že jsem na to přišla až teď - zejména proto, že jsem od svých šesti let neúnavným knihomolem. Myslím, že 40 knih za pár měsíců bych hravě zvládla ^^ A Ty to tímhle tempem zvládneš určitě taky. A kdo ví, třeba se příště do něčeho takového zapojím taky. Přeji hodně úspěchů a krásných čtenářských zážitků.

    Mimochodem - ten seznam už přečtených knih je zajímavý. Miluju příběhy o upírech (hlavně ty staré, z přelomu 19. a 20. století), takže si zkusím dohledat tituly, které mi (dosud) nic neříkají.

    OdpovědětVymazat
  4. Život je záhadou s mnoha otázkami, které vyžadují odpovědi, jakým problémům čelíte na Zemi?
    Opustil váš manžel nebo manželka váš život bez dobrého vysvětlení, které vás dělá zmateným a chcete je zpět ve svém životě? Dr. Ajayi je tím správným mužem, je to mocný kouzelný kouzelník požehnaný svými předky a uznávaný bohy jako jejich náustek na zemi, Dr. Ajayi mi pomůže zachránit můj rozbitý domov tím, že mi přivede zpět mého manžela svým mocným kouzlem . Já a můj manžel jsme byli odděleni 9 měsíců bez komunikace, ale díky kouzlu vrženému Dr. Ajayim je zpět a jsme zase jedna šťastná rodina. Pokud se potýkáte s jakýmikoli životními problémy a potřebujete rychlé řešení, obraťte se na kouzelníka Dr Ajayi. Viber nebo Whatsapp: +2347084887094 nebo e-mail: drajayi1990@gmail.com

    OdpovědětVymazat

Pokud se Vám článek líbil, napište mi to! Jsem ráda za jakoukoliv zpětnou vazbu, i tu negativní.