pátek 6. července 2012

O mně

Jmenuji se Táňa Moučková a Books full of Magic je mým děťátkem již poměrně dlouho (od 1.5.2012). Je mi 23 let a studuji na Západočeské univerzitě v Plzni. Jsem v prvním ročníku navazujícího studia na ekonomické fakultě. 

Co na mém blogu naleznete? Všechno. Knižní recenze, výzvy, meme, doporučení a i mnoho věcí ohledně seriálů či filmů. Budu ráda, jestli si mě přidáte do přátel i na Goodreads, kde mě najdete pod mým jménem. V poslední době se snažím i o spolupráce s českými autory, nedávno jsem například měla projekt s Míšou Burdovou

Čtu takřka cokoliv, co mi přijde pod ruku. Neomezuji se knižními žánry a ráda zkouším nové věci. Ráda si vybírám knihy, které mají rozporuplné hodnocení. V poslední době jsem si si zamilovala fantasy a sci-fi kihy, ale ráda si přečtu i autobiografie či válečnou literaturu faktu. I když už nejsem teenager, v mém srdci stále zůstává česká autorka Lenka Lanczová, kterou jsem ve svých čtrnácti letech naprosto zbožňovala. Becca Fitzpatrick a její série Hush Hush (Zavržení) pro mě symbolizuje začátky blogování a objevování různých knižních žánrů. Ale pokud chcete znát jména mých nejoblíbenějších autorů... je to Edgar Allan Poe a Rick Riordan. Tito dva autoři jsou mistry svého umění a jejich knihy doporučuji na každém kroku. Do Poeho jsem popravdě musela dospět. Kdyby mi dal někdo přečíst Havrana nebo povídku Černý kocour před třemi roky, nejspíš by se mi žádného jeho dílo nelíbilo.  

Krom čtení mezi mé koníčky patři sport (brusle a nově i alpinning), procházky, DIY či angličtina. Co se cizích jazyků týče, učím se  už několikátým rokem (cca 13 let?) angličtinu a šestým němčinu - i když v angličtině čtu knížky celkem pravidelně, do němčiny se asi jen tak ještě nepustím. 

Kontaktovat mě můžete na: tanamouckova@seznam.cz


0 komentářů:

Okomentovat

Pokud se Vám článek líbil, napište mi to! Jsem ráda za jakoukoliv zpětnou vazbu, i tu negativní.