sobota 16. června 2012

Polibek katany

Název : Polibek katany 
Autor : Rinko Ueda
Nakladatelství : Zoner Press
Počet stran : 181
Rok vydání : 2011
Česká anotace : 
Romantická šódžó manga odehrávající se v Japonsku, ve druhé polovině 16. století. Feudální páni mezi sebou bojují o nadvládu nad zemí a éra nindžů a samurajů je v plném rozpuku. Mladinkou Kaguju to však příliš netrápí. Ze své minulosti si nepamatuje ani jedinou věc a od doby, kdy ji nalezli v bambusovém háji se zády rozseknutými katanou, se v místním nevěstinci stará o děti prostitutek. Tam také jednoho dne potkává Hanzóa, pravidelného zákazníka nevěstince a pohledného válečníka klanu Tokugawů, a její život se začíná obracet vzhůru nohama. Hanzó, kterého dívka zaujme, si ji vyžádá jako společnici a také Kaguju to k hezkému mladíkovi silně přitahuje. Mohlo by se zdát, že románek je na spadnutí, ale pak se o slovo začnou hlásit ztracené vzpomínky…

Moje hodnocení obálky : 3,5/5
Moje hodnocení : 4/5

Můj názor :  
Tahle manga se mi velice líbila. A přiznávám se , že je to moje první manga , kterou jsem držela v ruce. Mangu čtu hodně online , ale to už mě nebavilo a chtěla jsem to zkusit v této podobě. A opravdu jsem si nemohla zvyknout na formát. Celou mangu jsem si , ale vychutnávala a četla pomalu. Příběh byl velmi krásný a dobře vymyšlený. Manga měla opravdu pěknou kresbu a byla dobře přeložená. Já když čtu mangu tak nesnesu špatný nebo nesmyslný překlad a také nemám ráda má divnou kresbu. Já jsem prostě hodně náročná v tomhle ohledu ;)

Příběh se točí kolem dívky Kaguji , která je v místním nevěstinci , protože ji našli asi před půl rokem v horách a nechali si ji. Kagou ztratila paměť a jediné , co jí může trochu přiblížit minulost je jizva , kterou má na zádech. Když přijde do nevěstince pravidelný zákazník pan Hanzó tak si Kaguja začne vybavovat minulost. To , že se jmenuje Sára. Její jizvu jí udělal pan Hanzó a jsou nepřátelé. Umí bojovat a je mrštná. A je to princezna. V celém příběhu je spoustu napínavých , romantických a vtipných scén.

Kagou nebo-li Sáru jsem si oblíbila. Její povaha a chování byli simpatické a to se mi na ní líbilo. Pana Hanzó jsem si také oblíbila , protože mi jako hlavní hrdina této mangy prostě sednul. Dívky , co byli v tom nevěstinci mi nějak nevadli , ale to , že každá spala s Hanzó jsem si prostě nechtěla přiznat. Sárinin společník Rikimuru byl takoví tajemný a já ani nevím , co si mám o něm myslet. 


Obálka se mi jednoduše líbí . Sára má na obalu takovou zajímavou barvu vlasů , ale já jí prostě jako černovlásku .

Zakoupit můžete zde.





0 komentářů:

Okomentovat

Pokud se Vám článek líbil, napište mi to! Jsem ráda za jakoukoliv zpětnou vazbu, i tu negativní.